سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با عرض خسته نباشید به دوستان عزیز.
از امروز دیگه روی سیستم وبلاگ پارسی باکس مطلب مینویسم
الان هم در حال انتقال مطالب وبلاگم با کمک سیستم انتقال وبلاگ پارسی باکس به سیستم وبلاگشون هستم.
شما هم یه سر به اونجا بزنید
اینم آدرس سایت : http://www.parsibox.com

سلامتی وزیبایی پوست
مطلب
وب سایت رسمس سریال افسانه جومونگ

عنوان :کد نرخ ارز، طلا و نقره برای سایت و وبلاگ
متن :

به سلام

امروز به درخواست یکی از بازدید کنندگان عزیز پاسخ می دهیم. نمایش آخرین نرخ ارز، طلا و نقره در سایت یا وبلاگ شما.

توجه داشته باشید این کد اقتباس از سایت سونی کارت 20 می باشد.

< style="border: 1px solid rgb(128, 0, 0); width: 148px; height: 197px;" border="0" name="I1" src="http://www.sonycard20.com/news/dollar_shop.asp" target="_self" scrolling="no" width="308" frameborder="0" height="47">




عنوان :مدل لباس دامن زنانه ودخترانه (5عکس)
متن :














عنوان :جیب‌های پر پول مدونا
متن :

مجله‌ی معتبر "بیلبورد" به تازگی لیست پردرآمدترین خوانندگان سال 2008 را منتشر کرده است. مدونا، ملکه‌ی 51 ساله‌ی پاپ با درآمد 242 میلیون دلار صدرنشین لیست است در حالی‌که جدیدترین آلبومش جزو 10 آلبوم پرفروش هم نبوده است.
 5487
انتشار لیست 20 خواننده‌ی پر درآمد جهان در سال 2008 از سوی مجله‌ی آمریکایی "بیلبورد" که یکی از مجله‌های معتبر در زمینه‌ی موسیقی به شمار می‌آید، بار دیگر ثابت کرد که برگزاری تورهای جهانی می‌تواند یکی از مناسب‌ترین راه‌های کسب درآمد برای خوانندگان باشد، حتی اگر آلبوم‌های آنان فروش چندان بالایی نداشته باشد.

نمونه‌ی بارز این قضیه ستاره‌ی صحنه‌ی موسیقی پاپ مدوناست که آلبوم "هارد کندی" او در سال گذشته از اسقبال چندانی برخوردار نشد و حتی در میان ده آلبوم پرفروش سال هم قرار نگرفت. اما با این حال مدونا بیشترین درآمد را در میان خوانندگان در سال گذشته‌ی میلادی داشته است. 5487

تور جهانی مدونا که در سال گذشته‌ی میلادی برگزار کرد، برای او 242 میلیون دلار به همراه داشت که بیش از همه موجب شادمانی مسئولان کمپانی "لایو نیشن" شد، زیرا مدونا در سال 2007 قراردادش را با شرکت تولیدکننده‌ی موسیقی "وارنر" فسخ کرد و قراردادی ده ساله با کمپانی لایو نیشن بست. در آن زمان مبلغ این قرارداد 120 میلیون دلار اعلام شد.

جایگاه بعدی لیست مجله‌ی بیلبورد از آن "بن جاوی" است که با اختلافی زیاد نسبت به مدونا به رتبه‌‌ی دوم رضایت داده است. سال 2008 برای بن جاوی 157 میلیون دلار به همراه آورده است.

بروس اسپرینگستین که به تازگی آلبومش را با نام "رویایی را در سر می‌پرورانم" 5487 روانه‌ی بازار کرده نیز با درآمدی بالغ بر 156میلیون دلار بعد از بن جاوی قرار گرفته است.

هفت نفر بعدی این لیست به ترتیب گروه پلیس (109 میلیون دلار)، سلین دیون (99 میلیون دلار)، کنی چسنی (90 میلیون دلار)، نیل دایموند (82 میلیون دلار)، راسکال فلتس (63 میلیون دلار)، جوناس برادرز (62 میلیون دلار) و در پایان کلد پلی (62 میلیون دلار) هستند.

پنج نفر اول این لیست، خوانندگانی هستند که بیشترین میزان درآمدشان را از برگزاری تورهایشان داشته‌اند. مدونا از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که تابستان امسال توری اروپایی خواهد داشت که در مجموع 25 بار به روی صحنه خواهد رفت.

در خارج از انگلستان، محل اجرای تمام تورهای این خواننده‌ی پرطرفدار در استادیوم‌های ورزشی است که هر شب برای او میلیون‌ها دلار سود به همراه دارد. تور سال گذشته‌ی مدونا جزو یکی از پنج تور بزرگ تاریخ بود.

 5487منبع



منبع:
http://ariansoft.mihanblog.com


عنوان :دانلود رایگان مجموعه ی BBC Planet Earth
متن :

مجموعه ی BBC Planet Earth در قالب 12 DVD با بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدایی بی نظیر شما را از بالاترین نقاط هیمالیا تا اعماق زمین سیر می دهد!
برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و … از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.
با این مجموعه ی مستند عظمت خداوند را هر چه بیشتر درک کنید.


Planet Earth در سال 2006 توسط بخش مستند کانال BBC‌ و به کارگردانی Alastair Fothergill (کارگردان شهیر فیلم های مستند) با بودجه 25 میلیون دلار! در طی مدت 5 سال ساخته شد. George Fenton برای این مجموعه موسیقی باشکوهی را تصنیف کرده است که لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر کرده است. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سکانس های باورنکردنی را خواهید دید که گوش سپردن به این موسیقی متن (با کیفیت صدای دالبی دیجیتال 6 کاناله) بر هیجان شما خواهد افزود!
این مجموعه در 62 کشور و 204 محل متفاوت فیلمبرداری شده است. گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است. این مستند دارای 11 اپیزود (قسمت) می باشد. در اولین اپیزود یک دید عمومی درباره مناطقی که در 10 اپیزود بعدی قرار است به آنها پرداخته شود، داده می شود. درهر کدام از 10 اپیزود بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد. در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا پیش از این دیده نشده بود به تصویر کشیده شده است. هم مانند: تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا، بچه خرس های گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند، حمله ناگهانی صدها شمشیرماهی و …
کارشناسان از این مجموعه با عنوان “نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین” نام برده‌اند. همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند.

“سیاره زمین” یکی از کامل‌ترین فیلم‌های مستند زیستی درباره زندگی جانداران روی زمین در خصوص نحوه‌ی زندگی و رفتار شناسی جانداران گوناگون از قبیل آبزیان، پستانداران، پرندگان، خزندگان و دوزیستان، مکان‌های جغرافیایی مختلف و پوشش جانوری و … آنهاست که در 11 اپیزود به نام‌های:
1. از قطب تا قطب From Pole to Pole
2. کوه‌ها Mountains
3. آب شیرین Fresh Water
4. غارها Caves
5. بیابان ها Deserts
6. دنیاهای یخی Ice Worlds
7. جلگه‌های پهناور Great Plains
8. جنگل‌ها Jungles
9. دریاهای کم‌عمق Shallow Seas
10. جنگل‌های فصلی Seasonal Forests
11. اعماق اقیانوس Deep Ocean
تشکیل شده است و تصاویری شگفت انگیز از حیات طبیعی در سیاره زمین ارائه می کند که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند.

مشخصات صدا و تصویر:
صدا: 192kbps MP3 (دو کاناله)
تصویر: رزولیشن Full D1 - 640 x 352 (بالاترین کیفیت ممکن روی DVD 5)



منبع:
http://ariansoft.mihanblog.com


عنوان :جدول بدنی !!
متن :حل جدول بلدی ؟

منبع:
http://fotosara.mihanblog.com


عنوان :Jennifer Lopez
متن :Jennifer Lopez

منبع:
http://fotosara.mihanblog.com


عنوان :مدل لباس مهمانی (7 عکس)
متن :





عنوان :مدل لباس مهمانی (3عکس) زنانه ودخترونه ودخترانه
متن :



عنوان :مدل لباس مهمانی(5 عکس)
متن :



عنوان :مدل لباس مهمانی (5 عکس)
متن :بهترین مدل های لباس زنانه ودخترانه ولباس های قشنگ دخترونه




   1   2   3   4   5   >>   >